Kanał Rss
Content
Kontrowersje wokół muralu
14 sierpnia 2017

13 sierpnia dokończony został mural na ścianie kamienicy przy skrzyżowaniu Kazimierza Wielkiego i Ruskiej, która wcześniej została pomalowana na czarno. Na malaturze, której inicjatorem jest Grupa Wróbel Mercedes-Benz, pojawił się m.in. napis “Wrocław. It’s time to grow up”.

W dolnej części znalazło się miejsce na logo Mercedesa. To część kampanii reklamowej “Grow up” niemieckiej firmy. Mural powstał na okres miesiąca, w ramach festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty. Wywołało to wiele kontrowersji, przede wszystkim wśród wrocławskich aktywistów. – W środku parku kulturowego, pod pozorem akcji społecznej, powstała reklama we współpracy z magistratem – powiedział Onetowi Przemysław Filar, szef Towarzystwo Upiększania Miasta Wrocławia. Po krytyce urzędnicy zapowiedzieli już aktualizację zapisów uchwały dotyczących Parku Kulturowego, które mają zostać zmienione tak, by odnosiły się także do murali.

SłabyŚredniDobryBardzo dobrySuper! (Brak głosów! Bądź pierwszy)
Loading...

Reklama
Newsletter
Chcesz być na bieżąco?

E-prenumeratę wysyłamy z:
Read previous post:
„Misery” – Stephen King

Stephen King wśród czytelników wzbudza skrajne uczucia – jedni go uwielbiają, innych denerwuje, ale raczej nikomu nie pozostaje obojętny. Pozycja,...

Close